Dołącz już dzisiaj

Elpis “Ekstra” - miesięczny

Miesięczna subskrypcja programu „Zrób to sam”
+ rozmowy z Twoim terapeutą
Format

Kurs
online

Data rozpoczęcia

W dogodnym dla Ciebie momencie

Zawartość

8 rozdziałów
z ćwiczeniami i medytacjami

Cena


150

  • Dostęp do 8-tygodniowego programu „Zrób to sam”
  • Metody relaksacji
  • Metody iCBT oparte na badaniach naukowych
  • Dostęp do regularnych webinariów
  • Co dwa tygodnie 30 minut rozmowy z Twoim terapeutą
  • Dostęp do forum dyskusyjnego
Zawartość kursu

Co zawiera kurs?

Write your awesome label here.
8
Rozdziałów
Ćwiczenia
Medytacje
Created with

Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci optymalne wrażenia i odpowiednią komunikację. Dowiedz się więcej lub Zaakceptuj wybrane pliki cookie.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie (pliki cookie pierwszej strony) są czasami nazywane „absolutnie niezbędnymi”, ponieważ bez nich nie możemy zapewnić funkcjonalności, której potrzebujesz do korzystania z tej witryny. Na przykład niezbędne pliki cookie pomagają zapamiętać Twoje preferencje podczas poruszania się po szkole online.   Sources and related content

Funkcjonalne pliki cookie

Pliki cookie funkcyjne umożliwiają tej stronie internetowej zapewnienie lepszej funkcjonalności i personalizacji poprzez zapamiętywanie wprowadzonych informacji i dokonanych wyborów. Te preferencje są zapamiętywane za pomocą trwałych plików cookie, dzięki czemu nie trzeba ich ustawiać ponownie przy następnej wizycie na stronie.

Analityczne plik cookie

Pliki cookie analityczne śledzą informacje o odwiedzinach na naszej stronie internetowej, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać jej wydajność, a także optymalizować treści naszych kursów. Te pliki cookie pomagają nam analizować zachowania użytkowników, śledząc liczbę odwiedzin, sposób korzystania ze strony internetowej, z której witryny lub strony pochodzą i jak długo na niej przebywają.

Marketingowe pliki cookie

Pliki cookie marketingowe służą do dostarczania materiałów reklamowych odpowiadających Twoim zainteresowaniom. Służą one również do ograniczania liczby wyświetleń reklamy, co skutkuje bardziej ukierunkowanymi reklamami, a także pomaga nam mierzyć skuteczność naszych kampanii. Zazwyczaj są one umieszczane przez sieci reklamowe, z którymi współpracujemy, za naszą zgodą.